25 Şubat 2014 Salı

yeni ceket

                          HERKESE SELAMLAR! YENİ DİKTİĞİM CEKETİMLE SİZLERLEYİM. BU ARA CEKETE TAKTIM GALİBA, BU DİKTİĞİM 4. CEKET OLDU. AMA BECEREBİLDİĞİMİ GÖRDÜKÇE DİKESİM GELİYOR NE YAPAYIM.  BUNDAN SONRA GÖMLEK DİKMEYİ DENEYECEĞİM BAKALIM. :) BİRAZ DA GÖMLEK TECRÜBE EDEYİM. ( BU NE HEVES YA? KENDİ KENDİME SORMADAN EDEMİYORUM BAZEN. :)  ) 
NEYSE DAHA FAZLA GEVEZELİK ETMEDEN CEKETİMİN FOTOĞRAFINI GÖSTEREYİM. :)







BURDA 2013 KLASİKLERDEN BİR MODEL.

 CEKETİ DİKMEYE BAŞLAMADAN ÖNCE KUMAŞIN TAMAMINA TELA ÜTÜLEDİMKİ KUMAŞ BİRAZ TOK HALE GELSİN., ÇÜNKÜ KUMAŞ ÇOK FAZLA YUMUŞAK BİR KUMAŞTI.
         SONRA PROVA MANKENİN (MANKENİ KENDİMİZ YAPTIĞIMIZ İÇİN ÖLÇÜLERİMLE BİREBİR OLDUĞUNDAN İŞİM ÇOK KOLAYLAŞTI.) ÜZERİNDE BOL OLAN KISIMLARI İYİCE OTURACAK ŞEKİLDE  TOPLU İĞNELERLE DARALTTIM.  SONRA SABUNLA İŞARETLEYEREK, ÇİZDİĞİM YERLERDEN DİKTİM. BÖYLE YAPINCA TAM ÜSTÜNÜZE GÖRE DİKİLMİŞ OLUYOR .  :)
            KOLLAR VE ASTARINI DA TAKTIKTAN SONRA CEKETİM HAZIR OLDU.YİNE ÖNÜ İÇİN, BURADAKİ KIRMIZI CEKETİMDEKİ KOPÇA TÜRÜNDE KOPÇAYA BENZER BİR APARAT ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. ŞİMDİLİK TOPLU İĞNE İLE TUTTURDUM.


BURDAKİ CEKETTİR ANCAK BEN YAKAYI YUVARLAK YAKA OLARAK UYGULADIM.
 İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR.  HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLER. ŞİMDİLİK HOŞÇA VE MUTLU KALIN ŞEKERLER.  ;)

16 yorum:

  1. maşşaılah bu ne hız ceket en zor dikilen parçadır.bunu yapan ne yapmaz ki .ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Sebahat Hanim. :). Aslina bakarsaniz yaka olmadigindan ve on klapa cevirilerek yapildigindan yani dikissiz oldugundan dikilmesi oldukca kolay bir ceket bu. Astarin da alt kismini acik biraktigim icin beni cok yormuyor. O yuzden hizli oldu. Ayni zamanda calistigim icin boyle pratik isler beni memnun ediyor. Begenmenize cok sevindim. Tekrar tesekkurler.:)

      Sil
  2. Cok guzel olmus, cok begendim.. Bende hasta yatagimda ne diksem acaba diye dusunuyordum,sonraki proje ceket olacak galiba
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum begendiginize cok sevindim. Birseyler dikmeyi caniniz istiyorsa iyilesiyordunuz demektir. Gecmisolsun. :)

      Sil
  3. bir maşallah 4. ceket için, bir maşallahta bu kadar güzel olduğu için :) yine ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol Handecim, cok tatlisin. Sevgiler. :)

      Sil
  4. Tebrik ederim,gayet güzel,ayrıca ceket telalanır zaten ,hayran kaldım:) emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize saglk ilknur hanim,bayildim modeli en cok sevdigim ceket modelinden,ben malesef surekli disariya ceyizlik diktigimden oturup hadi bugunde kendme sunu dikeyim diyecek vakit olmuyor,kumasim hazir oldugu halde bir firsat bulup uc aydir istedigim yelegi hala dikemedim,oyleki bazen esim bile isyan ediyor,yahu alemin dikisinin yolu bizim evden geciyor ama bi turlu sira bize gelmiyor,ne zamandir ceketimin astari yirtik diye:-)
    Sanirim terzi kendi sokugunu dikemez diye buna diyorlar:-)
    Neyse ilknur hanimcim cok uzattim kusura bakmayin,tekrar ellerinize sglik uzel gunlrd giyin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Aysegul Hanimcim, Insallah sizde en guzellerinden dikersiniz, bence araya sikistirin bi tane. Biraz kendinize vakit ayirmak iyi gelecektir.
      Ayrica belki bir de su tsrafindan bakmak lazim, sanslisiniz basinizi kasiyacak vaktiniz olmayan bir isiniz var bu, tercih edildiginizi gosterir. Is gelse de diksem , yapsam deyip bekleyen cok insan var. Iyi taraflarini gorun bence. :)
      Begendiginize ve guzel yorumunuza cok tesekkur ediyorum. Sevgiler.

      Sil
    2. Evet haklisiniz ilknur hanimcim,hamdolsun rabbime mutlak bir hayirli kapi aciyor,ama tesadufi degil tabii,ben duami edip rabbmden istiyorum fakat gosterilen itimadi gvenide asla bosa cikarmamak icin oldukca caba sarfediyorum,inanin bzen hic uykusuz iki gun bitirip ucuncu gune sabahladigim oluyor,kalite tesaduf degildir asla,kullandigim kumstn tutunda gupurune,fistosuna hatta saracagim ipi bile en kaliteli en pahalisindan alirim,asla ucuza kacayim malzemen calayim kisayimda bir fazla ciksin demem,allah muhafaza buyursun kul hakkina girmekten cok korkarim,helede coluk cocugumun bogazindn bir lokma bile olsa haram gecin istemem,hal boyl olunca insan aldigi nefesin hesabini tutuyor,bazen bir mtre ipim yetmesede baska muadilini kullansam bakan asla anlmaz ama onu bile soylerim,sanirim az cok hrkes huyumu bildiginden gozu kapali guvenirler rabbim utndirmasin bende itibar insanin. Her seyidir,hayatta mal mulk pra pul neyim varssa kaybedeyim ama asla itibarimi kaybetmiyim isterim,
      Kusura bkmayin ilknur hanimcim cenem dustu,neyse sayenizde gaza geldim gidebilirsem yarin kumascimdn oglum icin gce picamasi dikmeye uygun soyle hififcik bir kumas alip oglusumun uzun suredir istedigi uyku picama takimini dikicem bakalim neye benzeyecek:-)
      Sonuctan haberdar ederim artik,sizinkiler kadar muaazzam olmaz da hadi neyse:-)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş.Bu modelin bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim doğrusu. Prova mankeninin yapımını itmernette görmüştüm ama işe yarayacağını düşünmemiştim.Ama yanılmışım sanırım bayağı işe yarar bir şey olmuş anlaşılan.Güzel günlerde kullan ceketini gerçekten çok şık duruyor eminim üzerinde daha şık duracaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesrkkur ediyorum Pinar, prova mankeninde biraz egrilik var aslinda ama, yine de baya isime yaradi, ozellikle kendi olculerimde olmasi, cok iyi oldu. Esim el atmasaydi bu kadar saglam olmazdi. Tavsiye ediyorum. Begendigine cok sevindim. Guzel yorumun icin ayrica tesekkur ediyorum.

      Sil
    2. internette ben de görmüştüm şu prova mankeninin yapımını da cesaret edememiştim. şimdi sizin de yapmış olmanız beni cesaretlendirdi inanın. en kısa zamanda, eşimin de desteği ile hemen edineceğim kendim için. tebrik ediyorum. ve ayrıca cesaretlendirdiğiniz için de teşekkürler

      Sil
    3. Evet ben çok aradım ancak hep ölçümden küçüklerden vardı piyasada, özel yapım da biraz pahalıydı, onun için bir deneyelim dedik , eşim de ben yaparım bunu deyince işe koyulduk, biraz maceralı bir şekilde ikinci yapışımızda oldu. sağolsun. Çok işime yarıyor geçekten mutlaka yapmalısınız. Tekrar teşekkürler.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...