17 Eylül 2015 Perşembe

Hamile Yastığı Diktim - I Sewed Pregnancy Pillow



Hamileliğin son üç ayı zorlu bir süreç, bu süreçte rahat uyuyabilmek ayrı bir dert. Diğer hamileliklerimde bir kaç tane yastıkla destek vererek yatabiliyordum. bu yastığı keşfedince hemen bir tane dikmek istedim.
Yastık , hem ön hem arkadan desteklediği için oldukça rahatlık sağlıyor. Dönerken de yastıkla uğraşmaya gerek kalmıyor.







  Ben aşağıdaki kalıba çok uymadım aslında . Kumaşım yettiğince yapmak istedim. Benim ölçülerim,: 80 cm ye 120 cm gibi oldu. orta kısmını da pratik kestim.
yaklaşık 1,5 kg boncuk elyaf ile de içini doldurdum.



Bu hafta 27 + 4. haftamızdayız. çok şükür Allahıma şimdilik herşey yolunda. İnşallah hep böyle gider. Yastığımı da huzurla kullanabilirim.




resim internetten alıntıdır.

13 yorum:

  1. Harika olmuß ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Bebişinle beraber mışıl mışıl uyu canım benim. Çok iyi fikir. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Nice idea... I like it very much!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba İlknur,çok değişik geldi ve rahat gibi görünüyor...sağlıkla kullan canım:)

    YanıtlaSil
  5. iyi olmana çok sevindim canım İnşAllah bundan sonrası da rahat ve sağlıklı geçer :) yastık gerçekten hamilelikte büyük ihtiyaç çok iyi yapmışsın dikmekle güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. keşke ben de hamileliğimde böyle bir yastıktan haberdar olsaydım. alır ya da dikerdim mutlaka. son üç ay çok sıkıntı çekmiştim uyumakta çünkü. sağlıklı günlerde kullan yastığını :))

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok rahat bişeye benziyo.

    YanıtlaSil
  8. Harika bir fikir. Minnak ve annesi huzur içinde uyusun inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Boncuk elyaf rahat oldumu. Normal elyaf daha iyi olmaz mi acaba diye dusunuyorum. Bende yapacam da ??

    YanıtlaSil
  11. Boncuk elyaf rahat oldumu. Normal elyaf daha iyi olmaz mi acaba diye dusunuyorum. Bende yapacam da ??

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...