13 Kasım 2013 Çarşamba

DERİ KOLLU SALAŞ HIRKA

Merhabalar.  Dün akşam yaklaşık iki saatte diktiğim salaş hırkayı yayınlamak için ancak fırsat bulabildim. Kollarını deri görünümlü kumaştan yaparak biraz farklılık olsun istedim. İnşallah siz de beğenmişsinizdir. Yapılışını Tarzı Zeynep ten aldığım bu hırkayı çok sevdim. Dikmek isteyenler ,dikimi gerçekten kolay oldu tavsiye ederim. yapımına bakmak isteyenler buradan bakabilir. Şema çok anlaşılır olduğundan kesimi de oldukça kolay.  Hoşçakalın..  :)











Kumaşı ince dökümlü triko, kenarlarını kıvırmaya gerek kalmadı çünkü  atmayan bir kumaş, bu işimi daha da kolaylaştırdı doğrusu.  :=) 


10 yorum:

  1. İşte bu mükemmel olmuş!
    Emeğinize ellerinize sağlık huzurla giyin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler Zeynep Hanım, sizin dikim tarifinizi görmeseydim hiç böyle bir işe kalkışmazdım ama öyle güzel anlatmışsınız ki yapabilirim dedim , ve işte sonuç. tekrar teşekkürler. :

      Sil
  2. Aaa bak gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık...sanada çoookk yakışmış güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  3. ay ay ayyy bayıldım! :)) keşke ben de kendi kumaşımı farfalalarla harcamadan önce bu modeli görseydim! :/ ben de yeni bitirdim ilk hırkamı ve çok gereksiz oldu :))
    size bir sorum olacak. benim kumaş pazarı haritasıyla ilgili yazıma mesaj bırakmışsınız. ama ben kayseri'yi bilmediğimden adresi çıkartamıyorum. rica etsem bir ara tam adresi ya da haritada işaretlenmiş bir fotoyu bana yollayabilir misiniz? böylece kayseri'yle ilgili yeni bir adresimiz de eklenmiş olur haritaya.

    YanıtlaSil
  4. Ay ayy ayyy çok teşekkür ederim, sizden bu güzel sözleri duymak ne kadar güzel. Bence sizinki de gayet güzel olmuş.
    Tabiki adresi google den bulabilirsem, bir şekilde göndermeye çalışayım. Hoşçakalın. :)) (baktım canım. Yanılmıyorsam İnönü Bulvarı nda Erdil Sok. ve Burç cad üzerinde olması lazım. Yine tam öğrenip öyle tekrar yazayım size . )

    YanıtlaSil
  5. böyle bir hırka için bekleyen bir kumaşım vardı harikasınız :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Meltem. Faydalı olabilsem ne mutlu. :)

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş bence bundan ben de yapmak istiyorum dilerim fırsat olur. Çok kullanışlı bir model gerçekten. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim evet çok kullanışlı tavsiye ederim. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...