31 Ağustos 2015 Pazartesi

BABY NEST DİKİMİ - HOW TO SEW BABYNEST



Bugun doktor kontrolüne gittik ve doktorumuz, bebeğimizin çok şükür , iyi olduğunu suyunun az olmadığını söyledi. "Neden diğer doktorların  suyunun az olduğunu söylediğini" sorduğumda, Ultrasonlarının geçirgenliğinini iyi olmayabileceğini veya bazen de , bebeğin arkasında kalan suyun  o an görünmeyebileceğini söyledi.zaten kendisi  ölçerken dört kadrajdan suyu ölçüp bu ölçümlerintoplamını aldı. Diğerleri ise sadece bir yerinden ölçmüşlerdi. 
Neyse İğneleri kestiğimi daha önceki postta söylemiştim. Bebeğin gelişimi çok şükür ki gayet iyi çıktı. Yani iğneleri bana çok da faydası olmayacakmış. İnşallah bundan sonra da herşey yolunda gider ve başka hiç bir sorunla karşılaşmayız. 
Allah tüm darda olanlara yardım etsin kimseyi sıkıntıda bırakmasın. bana dua eden tüm dostlarımdan da Allah razı olsun. 

Bebekler için güvenle yanınızda veya yatağınızda  herhangi bir kazaya mahal vermeden ,yatırabilmek için tasarlanmış bu bebek yuvasını,  diğer adıyla babynest i inşallah huzurla mutlulukla kullanıbiliriz.



Yapılış aşamalarını mümkün olduğunca fotoğraflamaya çalıştım. Aşağıdaki çizimi internette buldum. kim çizdiyse çok teşekkürler bütün ana hatlarını açık açık anlatmış. :)  Ben orta kısma ,yanı bebeğin yattığı kısmı da boncuk elyafla doldurdum. Oraya istenirse metre işi elyaf da yerleştirillebilir.



   Ben birazcık daha büyüterek büyük olmasını istediğimden,  birer cm daha enden ve boydan arttırarak ölçüp kestim.

Kumaşları kesip , yüzü yüzüne yerleştirdikten sonra tersinden dikip birleştiriyoruz. Daha sonra çevirip, dikiş yerini ortalayacak şekilde önce biyenin bir tarafını dikiyoruz, daha sonra ise diğer tarafını alttaki fotoğraflardaki gibi  istersek fistoyu altına koyarak dikiyoruz.











Biyeyi dikme işi bitince yukarıdaki fotoğrafta görülen iğnelerin olduğu yeri belirleyip çizip dikiyoruz. 
Biyenin oluşturduğu oluğa iğnelik yardımıyla kurdela ya da kordon geçiriyoruz.
 Sonra bölmelerin içini elyafla dolduruyoruz. daha sonra bitim yerlerini teğelleyip oraya da biyeyi geçirip dikiyoruz. Koronu büzdürüp bağladıktan sonra baby nestimiz hazır oluyor. 

Eşim eve geldiğinde " ne o bot mu yaptın?" deyince, yarım saat güldük.  : ) Gerçekten bota benzediğini o an farkettim.




İnşallah huzurla kullanabiliriz. 
Hepinize kocaman sevgiler yolluyorum. :)

25 yorum:

  1. Canım benim çok sevindim. Her şey gönlünce olsun. Muhabbetiniz birliğiniz bol olsun. Hem bu güzel haber hemde bu babynest harika. Sağlıcakla al bebeğini kucağına babynestle bize güzel güzel pozlar verirsiniz. Dualarım seninle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Dualarınızı hissediyorum. Allah razı olsun. İnşallah o güzel günler gelir sağlıkla. Beğendiğinize sevindim. Çok teşekkür ediyorum. sevgiler :)

      Sil
  2. Güzel olmuş elinize sağlık. Ben de dikmek istiyordum ama karar veremedim. Ama çok kullanışlı olacağını düşünüyorum. Bebeğinle birlikte güzel günlerde kullanırsın inşallah.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seldy, senin de bebek beklediğini şimdi gördüm , bloğurnu takip butonunda bir sorun var sanırım. takibe alamadım. Bence dikmelisin. ilk aylarda yanına rahatça yatırabilirsinn. malum gece sık sık kalkılıyor. İnşallah bbebeklerimize hayırla sağlıkla kavuşup büyütebiliriz. Teşekkürler sevgiler

      Sil
  3. ellerine sağlık canım bebişin içinde tatlı tatlı uyur inşaallah,
    Allah sağlık sıhhat versin,bir daha hiç bi sorun çıkmadan dünyaya gelir inşaallah bebişin
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin, Allah razı olsun Esma Hanım, çok teşekkür ediyorum. Sevgiler :)

      Sil
  4. Senin adına çok sevindim canım benim inşallah daha da iyi olursun moralin düzelip bebeğin de iyi olduğunu öğrendiysen gerisi de gelir inşallah ;))) Ben bayıldım bu babynest e ellerine sağlık canım benim güzel günlerde kullan inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Aycancım.Moralim iyi olunca bebek de iyi oluu inşallah. Beğendiğine sevindim. çok teşekkür ediyorum sevgiler. :)

      Sil
  5. Bebeğinizin iyi olmasına çok sevindim. Rabbim kucağınıza alıp hayırlısıyla büyütmenizi nasip etsin. Baby nest harika olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Funda Hanımcım. Amin Allah Razı olsun. Beğendiğinize sevindim. Sevgiler :)

      Sil
  6. Hadi gözünüz aydın,gördünüZ mü,sonuç değişmedi işte,hepsinin söyledikleri ve yaptıkları aslında doğruydu.Bundan sonrası için rahat olmaya bakın ve doktorunuza güvenin,doktor değiştirmek yerine şüphelerinizi ve ikna olmadığınız noktaları onunla konuşun.Minnak da güle güle uyusun yuvasında,çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevda Hanım. Öncelikle ilginiz için çok teşekür ediyorum. sizinle iirtibata geçecektim ancak mail adresinizi bulamadım. Neyse bir doktor olarak hassasiyetinizi anlıyorum. Yalnız Şunu anlamadım doğrusu, hangi doktorun söylediği doğru? Sonuç nasıl değişmemiş oluyor? İĞneyi kes iğneye gerek yok diyen mi yoksa benim fikrim sabit iğneyi kes gör ne olacağını diyen mi ? Nitekim iğneyi 15 gün önce kestim ve çok şükür bebeğim gelişimini bu süre zarfında normal bir şekilde tamamladı. Yani anlayacağınız iğneyi boşuna vurunmuş olacakmışım. ayrıca günde iki tane clexan 6000 lik ki pıhtılaşması olanlar bile 4000lik vurunuyor genelde. Benim amacım doktorların haklı ya da haksız olduğunu ortaya çıkarmak filan değil o iğneyi veren doktorumu da ayrıca çok severim. Sadece takıldığım nokta, kendisinin prof ya da doçente gönderip sonra söyleneni beğenmeyip moalimi tekrar alt üst etmesi idi.
      Ayrıca güzel dilekleriniz için teşekkürler.

      Sil
    2. Şunu demek istiyorum,iğneyi olmanız yanlış değildi,dozu da yüksek değil,bebeğinize daha fazla besin gitmiş oldu.Öte yandan,iğneyi olmasanız da bebeğiniz beslenmeye devam edecekti.yani aslında ikisi de haklı.Zaten bizim böyle durumlarda yaptığımız müdahaller ancak ufak değişiklikler yapıyor.İğne diyen doktorunuz sonradan bunu da yapsaydım keşke dememek için kendince en emin yolu seçmiş.İğneye hayır diyen doktorunuz ise daha tecrübeli muhtemelen,çok fazla bir değişiklik yaratmayacağını bildiği ve sizi kanama riskinden de korumak için kesmiş iğneyi.Yani bu kadar uzattığıma bakmayın,hani basında sıkça duyduğunuz yanlış tedavi hikayeleri sizi etkileyip üzmesin diye yazıyorum.Dediğim gibi tıpta tek bir doğru olmadığı için doktorlar farklı uygulamalar yapıyor ve hastaların da kafası karışıyor.Hiç korkmadan yola devam edin,sağlıkla kucaklayacaksınız inşallah yavrunuzu.Kaş yapayım derken göz çıkardıysam affola.

      Sil
  7. İyi haberlerinize çok sevindim. Artık bol bol bebek dikişleri göreceğiz inşallah. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili renklidesign inşallah sağlıkla ve moralle ben de dikebilmeyi umuyorum. Sevgiler

      Sil
  8. İyi haberlerinize çok sevindim. Artık bol bol bebek dikişleri göreceğiz inşallah. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler sevgiler, aynen bebek dikişlerini daha çok sevdim galiba renki cıvıl cıvıl.

      Sil
  9. :)) hakikaten bota benziyor ama çok şirin gözüküyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş eline sağlık.benim sayfama da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İlcihan, takipteyim zaten, sevgiler

      Sil
  11. çok güzel haber Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin her şey gönlünüzce olsun blogunuzu severek takip ediyorum sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin çok teşekkürler ediyorum. çok mutlu oldum :)Sevgiler

      Sil
  12. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. Ben de arkadaşımın bebeği için dikmeyi düşünüyorum. maliyeti ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
  13. BENDE SATIN ALMAK İSTİYORUM SİZİNLE NASIL İLETİŞİME GECEBİLİRİM İLKNUR HANIM

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...