3 Ekim 2015 Cumartesi

ARABA KOLTUĞU ÖRTÜSÜ, PUSET ÖRTÜSÜ - BABY CAR SEAT COVER











29+6 . haftamızdayız, Bu hafta okula yani çalışmaya başladım. Oldukça zorlandığımı söylemeliyim, çok ders almasamda (minimum ) kaç aydır yatıyor olmamdan kaynaklı olsa gerek , rahatlıktan birden çıkmak bana zor geldi. Yine de çok şükür ki bu haftayı kazasız belasız atlatabildim, artık darısı diğer haftalara.





Artık yavaş yavaş, Allah izin verirse doğacak bebeğime bir şeyler dikmeye başladım. Bunlardan birisi de puset örtüsü. Genelde yabancı sitelerde daha çok rastladığım bu örtüyü görünce mutlaka dikmeliyim dedim . Oldukça işe yarayacağını düşünüyorum. Özelllikle ilk aylarda bebeği hastahaneye götürüp getirirken puset çok kullanılıyor . Önümüz de kışa geldiği için örtünün bebeği tamamen kapatıyor olması ve aynı zamanda da hava aldırıyor olması güzel. 

İnsallah Allahın izniyle sağlıkla kullanabiliriz  örtümüzü  .

Tutma koluna cırt cırtlar yardımıyla tutturulması örtünün kayma veya yere düşmesini önlüyor. Ayrıca daha sonra bebek pusete sığmadığında , tutma yerleri sökülerek battaniye olarak da kullanılabilir.
Fotoğrafları gece çekince çok net olmuyor aslında renkler daha canlı.




Aynı kumaştan bir de yastık  dikmeyi de düşünüyorum.

6 yorum:

  1. Çok kullanışlı bir örtü olmuş ellerinize sağlık ayrıca hayırlı olsun sağsalim kucağına almayı nasip etsin Rabbim bebeğini

    YanıtlaSil
  2. Harikasın canım. Emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok cici. Az kaldı hayırlısıyla inşallah. Ha gayret.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...