26 Ağustos 2014 Salı

Abiye Elbise Yenileme



Düğünde giymek için  bundan yaklaşık 4-5  yıl önce aldığım abiyede değişiklik yapmak istedim ve öncelikle renge uygun güpür buldum ve yarım metre hayalet tül alarak en önce robayı elbiseye birleştirdim.  .
..


Daha sonra güpürü düzgünce çiçeklerini ve kıvrımlarını bozmadan kestim. 


 Kestiğim güpür parçalarını , elbiseyi eşimle beraber  kendi yaptığımız mankene giydirip, toplu iğneler yardımıyla güpürleri göz kararı yerleştirerek , göze hoş gelecek şekle getirdim.



İki omuza da güpür yerleştirecektim ama güpürlerin kıvrım yönü hep aynı yöne olduğundan, simetrik olmadı . Ben de tek omuz olmasını istedim. Daha önce Sevgili Necla Şölen'in yeşil elbisesindede böyleydi O'ndan esinlenmedim desem yalan olur. :) Kendisine ayrıca teşekkür ediyorum. :)



 Sonuçta elbise bambaşka hale geldi. , Antalya'daki yiğenimin düğününde giydim. Tepkiler çok iyiydi

Nar çiçeği elbise de yakında yayında olacak sevgiler.  :)



25 yorum:

  1. Oy oy oy süper olmuş tek kelimeyle:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne iyi etmişsin, hem şık, hem tasarruflu oluşu, hem de bunu başarmanın mutluluğu paha biçilemez birşey:))

    YanıtlaSil
  4. Aynen öyle Nilgüncüm, hem de ne mutluluk. :) Çok teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. AAAA!!! Antalya'ya mı geldiniz? Tanışmak isterdim...Neyse nasip değilmiş...Bu arada elbise çok şık revize olmuş.Elinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Antalyada idi düğün. Aslında eylül başında tatil için ine Antalya da olacağım bi terslik olmazsa , ancak nasıl olur bilmem . Ben de tanışmayı çok isterdim sizlerle. Kısmet. Çok teşekkür ediyorum, Beğendiğine çok sevindim. :)

      Sil
  6. Neclanin elbisesine de bayilmistim, bunada bayildim. gercekten cok guzel is cikarmissin, ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bayılmıştım, hemen kafamda fikir baloncukları oluşmuştu. çok teşekkür ediyorum, sevgiler :)

      Sil
  7. Dantelin asaleti bir baska guzel hava vermis elbiseye.. tabi senin o becerikli ellerinin hakkinida yememek lazim..yeniden hayat vermisin elbiseye..ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Ayy canım benim, çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  9. Harikasin ilknurcum ellerine sağlık öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. Fikir çok iyiymiş ve çok şık olmuşsun. Yakışmış. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ediyorum. Mükemmel olmuş.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum, Funda Hanim. :) sevgiler.

      Sil
  12. DUBLE SUPER ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  13. ilk halinden çok daha güzel olmuş iyi ki el atmışsın :) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım benim. :) sevgiler. :)

      Sil
  14. cok guzel ve ıyı fıkırrr ellerıne aaglık cok yakısmıs ve harıka olmussss

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...