30 Ocak 2015 Cuma

Kot çanta - DIY Backbag



Geçen gün evde otururken , kızımla aklımıza böyle bir çanta dikmek geldi ve biraz iterneti karıştırdıktan sonra böyle bişey yapmaya çalıştık ve ortaya bu çanta çıktı. 
 Malzeme olarak
 babamızın atılacak kotunu kullandık.



 Öncelikle kotun iç bacak dikişlerini kestim diğer dikişler kaldı. Göz kararı şekildeki gibi bir kalıp çıkarıp kota yanlamasına yerleştirip çantanın ön kalıbını kestim. kalıp (poşet) görünmediği için belli olsun diye çizmeye çalıştım.





 Arka parçayı da aynı kalıpla kestim ancak ortaya fermuar geçirebilmek için  görüldüğü gibi  dikişi ortaladım  sonra bu parçaları çıkardım.Alt ve üst için de fotoğrafta bulunmayan iki ayrı dikdörtgen parça kestim. bir de iki sırta takmak için kemer ve bir de tutmak için kulp olacak şekilde dikdörtgenler kestim.  Bunların hepsini göz kararı kestim.




  Önce arka parçaya iki sırt kemerini alta ve üste ayrıca  orta üste kulpu sabitledim.
Yan parçaları önce birbirine sonra ön ve arka parçaya diktikten sonra Çantanın süslemelerini de kızım bitirdi ve çantamız kullanmaya hazır hale geldi.






 Hoşça ve mutlu kalın. :)


33 yorum:

  1. Harika olmuş canım başka ne denir ki süperrr !! Güle güle kullansın küçükhanım, seninde ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benim sevgiler :)

      Sil
  2. İnstagramda görmüştüm ama yapılışını merak ediyordum. Çok güzel olmuş ellerine sağlık güzel günlerde kullansın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Aycancım, beğendiğine sevindim. öpüyorum. :)

      Sil
  3. Çok hoş, benim de aklımda Pinterest'ten model topluyorum, bir ara dikeceğim. Kızınız güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hoşuna giden modeli bulduğun mutlaka dikmelisin, sevgiler canım. :)

      Sil
  4. Hemen yapmam lazım. Bu yayını aklıma yazdım. Yapıcam zaman dönüp bakarım. Sırtta duruşu nefis olmuş. Güle güle kullansın kızınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Türkancım, beğenmene çok sevindim, merakla bekliyorum senin dikeceğini de. Sevgiler :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş güle güle kullansın kızınız bayılırım dönüşümlere özellikle kottan olursa bende kızıma kottan yelek yapmıştım bloğumda mevcut beklerim... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görmüştüm o yeleği çok beğenmiştim. beğendiğine sevndim, çok teşekkürler. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım ssevgiler :)

      Sil
  7. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş.Ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Havva beğendiğine çok sevindim. :)

      Sil
  8. çok güzel ve kullanışlı tebrik ederim keyifli bir dıy olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler çok sevindim, sevgiler :)

      Sil
  9. Çok güzel değerlendirmişsiniz. Bir hayli uğraştırmış olmalı. Güle güle kullansın kızınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, Funda biraz uğraştım evet ama zonuc değdi, sevgiler :=)

      Sil
  10. Çok sevindim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Yani süpersiniz diyorum İlknur hanımcım başka bişi diyemiyorum.harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgüncüm, senin gibi hayal gücü çok iyi ve becerikli hatunun beğenisi benim için ayrı önemli sevgiler :)

      Sil
  12. Cok güzel olmuş ellerinize sağlık bende Döşemelik kumaş almistim onunla deneme yapicagim bana fikir oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teskkur ediyorum guzel yorumunuza. İlham. Olabildiysem ne mutlu. :) sevgiler.

      Sil
  13. Böyle göz kararıyla dikiş dikebilenlere hayranlık duyuyorum :) Harika bir çanta olmuş, ellerine sağlık :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok cok tesekkur ediyorum zamanla oluyor yavas yavas. Begenmenize sevindim. Sevgiler. :)

      Sil
  14. Gidip gelip baktim diktiginiz cantaya, cok guzel olmus, ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunlara cevap yazmistim. Ancak yinw bir terslik ilmua galiba. Cok tesekkur ediyorum Meri Hanimcim cok sevindim. Sevgiler.:)

      Sil
  15. Çok güzel bir geri dönüşüm projesi olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Çok şeker olmuş elinize sağlık...:)))

    YanıtlaSil
  17. Ama çok cici olmuş amaaa!... çok beğendim iyi günlerde kullansın kızın çantasını... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim benim begendigine cok sevindim sen daha guzellerini dikersin bence. Sevgilerimi yolluyorum cok tesekkurler. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...