1 Şubat 2014 Cumartesi

Bebek Elbisesi Dikimi / How to sew girl dress

Merhabalar, bu akşam diktiğim bebek elbisesinden bahsetmek istiyorum. mümkün olduğunca dikim aşamalarını fotoğraflamaya  çalıştım. Dikmek isteyenlere belki yardımcı olur.  Kalıp yine Burda Dergisi 2012 /   5 ten. yapımı çok zor değil.

Önce roba omuz dikişleri kapattım.
 ikinci roba omuz dikşlerini kapattım. 8biri arka olacak astar gibi.)

 İki parçayı yakadan birleştirdim. Düzüne çevirmeden, yaka kenarına 2 şer cm aralıklarla çıt atıyoruz ki daha düzgün çevrilsin.
 çevirip ütüledim.
Şimdi  bzgüleri ayarladım. 




 Arka parçaları birleştirdim.

Ön ve arka robayı sırasıyla ön ve arka eteklere birleştirdim.



 4 cm x 33 cm ebatlarında 2 tane verevine kestiğim parçayı kol evlerine geçirmek için ütüleyerek biye haline getirdim.



 kol evlerinin biyesini de geçirince işlem tamam.  :)
 Elbisemiz hazır. giyecek olan güle güle giysin, bakalım kime kısmet olacak. İlk bebek elbisesi deneyimimi başarıyla tamamladım galiba.

22 yorum:

  1. Evet çok sirin olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok cici olmuş...:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy çok tatlı olmuuş ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Biraz uğraştırıcıymış ama çok şeker bişey çıkmış ortaya:) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Ugrasmadan olmuyor. :) yorumun icin cok trsekkur ediyorum. Sevgiler. ☺

    YanıtlaSil
  7. blogunuzu yeni fark ettim bu elbisenin güzelliği sayesinde takibe aldım banada beklerim
    http://derytuna.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler cok sevindim hemen gelirim tabiki. :)

      Sil
  8. Cok tesekkurler Derya , hemen geldim.☺

    YanıtlaSil
  9. merhaba ilnur hanım bayıldım elbiseye modeli çok benzeyen bir elbisede ben dikmiştim zaten en çok kız çocuğuna birşeyler dikerken keyif alıyorum :)
    elinize sağlık kumaşta çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de cok seviyorum boyle kucuk boyutlu isleri. :) begendiginize cok sevindim. Sevgiler.:)

      Sil
  10. kafan çalışıyo İlknur tüm diktiklerini beğendim güle güle giy iyi günlerde kolay kolay iş beğenmem ama senin diktiklerin harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kim olduğunuzu merak ettim.Kolay kolay iş beğenmediğinize göre, siz çok iyi bir terzisiniz. :)

      Sil
  11. Nasıl yardımı oldu, anlatamam. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımı olmasına çok çok sevindim. :) rica ederim. :)

      Sil
  12. Mrb ilknur hanim elbiseyide blogunuzuda çok beğendim.ben size birsey sormak istiyorum burda dergilerinin eskiden takipcisiydim lisedeyken ama suan hangi sayıda ne var maalesef bilemiyorum.sizde hamile elbisesi modelleri yada hangi burda sayılarında var bu modeller bana bilgi verebilirmisiniz. Umarım msjimi görür ve yardımcı olursunuz.simdiden Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba size yardimci olmayi tabiki ve severek isterim. Bu ayki burda dergisinde hamile kiyafeti yok. Onceki yillardan olanlarda arkadadimin dergilerinde bir tanesinde dikkatimi cekmisti amaa simdi onu hatirlamiyorum, en kisa zamanda sorup ogrenip yazayim yine buraya insallah. Ben tesekkur ederim. Sevgiler. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...