12 Şubat 2014 Çarşamba

Deri Detaylı Ceket / Leather Detail Jacket

Herkese selamlar. Dikimini yeni bitirdiğim ceketimle karşınızdayım. Bir kaç ay önce bu işleri yapabilmek benim için hayalden ibaretti Artık beğendiğim bir modeli uygulayıp az da olsa dikmeyi becerebilmek beni oldukça mutlu ediyor. Ceketimin modelinin benzerini   Ekol mağazasının vitrininde görmüştüm. daha sonra bu ayın Burda dergisinden bu ceketi çok beğendim, O gördüğüm modeli uygulayabilir miyim diye hiç tereddüt etmeden hemen kumaşını alıp 15 tatilde kesme işlemine başladım. bazı aksilikler oldu, ama azmettim ve sonunda alt ön parçalara ek yaparak ceketi tamamladım. Aslında ceket  hala bitmedi çünkü bu modelde önlerde düğme yerine kopça var ama evde kopça olmadığından şimdilik böyle fotoğrafladım.
Burada ekler görünmemiş ama kup dikişlerinin devamına
gelsin diye oraya ekledim.



Keserken hiç ,çizmek ya da karbon kağıdı ya da bol teğelle uğraşmadım. Artık keserken çok az dikiş payı vererek ama  etek uçlarıhariç her yerinde aynı genişlikte keserek hallediyorum, düzgün bir şekilde kesilir ve dikilirken de eşit hiza ile dikilirse ortaya iyi bir iş çıkıyor. Hem de çok pratik bir şekilde oluyor.
 İşte model. Etek kısmı çok kısa bulduğum için ben daha uzun kestim ve deri kullandım. Cep yapmadım.
Herkese kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum . :)

27 yorum:

  1. maşallah İlknur Hnm!!! ne hız...Şubat Burdasının ilk ürünü bitmiş bile..Ne güzel olmuş ellerinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
  2. Sagolasin canim, Bir ise baslayinca bir an once bitirmeye calismak gibi kotu bir huyum var evetama ne yapayim. :) tesrkkur ediyorum tekrar. :)

    YanıtlaSil
  3. baya da güzel olmuş ne de güzel oturmuş üzerine
    bende dünya kadar kopça var dı yakın olsan da versem))))

    YanıtlaSil
  4. Ayy Canim cok tesekkur ederim, nerde yakin olsaydin alirdim valla. Aslinda saka bi yana ugrasmak istemedim galiba biraz. Hemen yayinlamak istedim. Opuyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir model olmuş ,ben de bu modeli beğenmiştim , ellerine sağlık , selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Nilguncum. :) kalip guzel , tavsiye ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  6. Bence dergidekinden daha güzel olmuş. Herşeyle kombinlenebilecek bir ceket. Ellerine sağlık. Bende senin gibi çizmekle, teğellemekle falan uğraşamıyorum çok uzun iş, aynı hizadan kesip dikmek daha kolay geliyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumuna, aynen öyle çizmek , teğel almak işi zorlaştıran şeyler, pratik olmakta fayda var ;) Sevgiler.

      Sil
  7. Gerçekten çok hoş olmuş..Dikmek bir yana bu parçaları birleştirmek te bi hayli zor bana göre.Çok parçalı işlerde kafam çok karışıyor benim:) Maşallah diyelim güle güle giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, aslında bir -iki denemeden sonra herşey çok kolay oluyor, bütün parçalar şıp diye birbirine takılınca , çözülen bir bulmacanın verdiği zevk gibi.Ayrıca kendine haksizlık etme sen de çok güzel şeyler dikiyorsun. Sevgiler. :)

      Sil
  8. Çok şık bir ceket olmuş. El alışıyor bir süre sonra dahada pratik olacaksın inşaallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Aycan. Sağol canım, inşaallah, :)

      Sil
  9. Süper olmuş ellerine emeğine sağlık canım güle güle giy :) Artık acemiyim deme kendine maşallah ilerledin dikişte. O üç parçanıda çok beğenmiştim.Ben google+ dan yorum yapıyorum ama gelmiyo galiba sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cook tesekkur ediyorum, cok mutlu oldum. :) yorumlarini blogumda gorebiliyorum. Tekrar tesekkurler, sevgiler.:) (google + dakini gormemisim. )

      Sil
  10. Çok teşekkürler Server. :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş gerçekten, dergideki model bukadar dikkatimi çekmemişti.
    Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Cok teşekkür ediyorum Nur . güzel yorumun beni çok mutlu etti. :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Hemen geldim.
    Sizin gibi sürekli göz önünde olanlar mutlaka her gün değişik giyinmek zorunda . Hazır giyimde bu biraz fazla masraflı ama bu şekilde hem istediğiniz gibi oluyor hemde çok daha ekonomik :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle ancak su bir gercek ki istedigi kadar pahali olsun , sevmese insan ,bu cok sabir isteyen dikisi dikmez heralde. Ben de sizin gibi cok seviyorum tasarlayip kafama gore kendim becerip dikip giymeyi ve en guzel tarafi da insanlarin tepkileri oluyor heralde :)

      Sil
  14. ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş ceketin. Burda dergisi bazı modelleri resmen bizden saklıyor. Ancak sen o saklı modellerden birini yakalamışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumun icin cok tesekkur ediyorum Turkan. Sevgiler.:)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş sizinki de.Gerçekten etek kısmını uzun kesmek daha iyi olmuş.Bir de ben 36 beden kalıp olarak kullandım ki normalde 36 beden çıkarırım bu biraz dar oldu.Neyse ki kumaşım esnekti :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum . Evet ben de 42 cikarmama ragmen biraz bel kismi , onunu dugmeleyince tam oturuyor. yinede farkli bir kumastan tekrar dikmeyi dusunuyorum. Sevgiler :)

      Sil
  17. Ben de pratik işleri daha çok seviyorum öyle teyelle meyelle uğraşamam... Ayy ceket dikmeyi çok istiyorum ama hala cesaret edemedim daha... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka başlamalısın, ben de bir kaç ay önce senin gibi düşünüyordum , bana şimdi çok kolay geliyor zaten cep gibi detayları ben de yapamıyorum. Öyle ağır detaylara henüz giremiyorum. kolaydan zora doğru bakalım. Bence hemen bi tane kalıp çıkar ve başla sonuca şaşıracaksın. :) sevgiler.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...