10 Şubat 2014 Pazartesi

iki yeni bluz, bir tayt

Merhabalar, bugün eğitim öğretim yılının ikinci dönemine başladık . İki çocukla sabah koşuşturmalarımız da  başlamış oldu böylece, ne ara geçti 15 gün diyenlerden biri de benim galiba. :)  İnşalah hepimiz için hayırlı , verimli bir dönem olur. 
Bugün de tatilde diktiğim üç parçadan bahsedeceğim. 
İnce elastik triko kumaşa sahip , hazır
aldığım bir kazağımı kalıp olarak kullandım. arkayı uzun önü kısa bıraktım

 Bu da yine aynı kalıp ancak iki yanı uzun bir model oldu (burda öyle çıkmamış ). Omuzlar düşük olmuş biraz sanki ama sökülmesi çok zor bir kumaş, sökmeye cesaret edemediğim için şimdilik böyle kalacak gibi görünüyor. Kumaşı ince simli, dökümlü çok güzel bir kumaş.


 Bu da taytım,; Sırf denemek için diktiğim taytın kalıbını çok sevdiğim eski taytımı keserek oluşturdum. Yanlarda dikiş olmadığından kesmem gerekti. sonuç iyi oldu, kestiğime değdi.

 Kemerini de geçirdim ve baya iyi oldu. Son halini fotoğraflamamışım, ama yukarda bluzların altındaki bir kısmı görünen  taytım budur arkadaşlar. şimdilik hoşça ve sevgiyle kalın.  :)

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş
    bence kolu düşük olan kıyafetinin kol dikişinden makasla kesip kolu yukarı kaldırabilirsin gördüğüm kadarıyla kol ve omuz kesmeye müsait
    hani daha güzel olacağını düşündüğüm için
    acizane bende sökülmeyen dikişlerde bu yöntemi uygularım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunu düşündüm ama bozmaktan korktuğum için bu işe hiç girişmedim, ama cesaretlendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum ve en kısa zamanda o omuzları yukarı kaldırıyorum. Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Eline sağlık canım :)
    Ah o tatil geçmeseydi ne güzeldi ya bir de bana sor koşturmacayı. Çocuklardan beter hiç gidesim yok okula :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma evde olmak çok güzel, istediğin saatte yat , istediğin saatte kalk, her işi yetiştir, tatil gibisi var mı ya? Neyse yine de halimize çok şükür etmeliyiz, çalişmak olmasaydı tatilin kıymeti olmazdı belki. :) Sevgiler.

      Sil
  4. Ne güzel olmuş.Siyah bluzun kumaşı çok güzel görünüyor.Güzel günlerde giyiyn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Pınar, Evet gerçekten o kumaşı ben de çok sevdim, sevgiler yolluyorum. :)

      Sil
  5. hepsi de harika olmuş.Yeni dönem için dileklerinize katılıyorum.
    dipnot: 2 çocuk annesi olarak nasıl düzgün bir fizik bu İlknur Hocam ya ,maşallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum, şımartıyorsun. Sen güzel bakıyorsun ondan. :) sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  6. çok güzel olmuşlar eline sağlık:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...