5 Şubat 2014 Çarşamba

Pantolon diktim oleeey.. :)

Bu aslında diktiğim ikinci pantolon, ilki öğrencelikti. Aslında o da gayet iyi oldu, (tabi benim gibi yeni öğrenen birine göre). En önemli yeri fermuarını iyi  oturmak.  Bu konuda yardim aldım İtiaf ediyorum, arkadaşım Sibel'e cok tesekkür ediyorum. :)

 Kalıbını kendi pantolonumdan üzerine poşet
koyarak tükenmez kalemle dikiş yerlerini çizerek  çıkardım.
 Peyik kısımlarını dktikten sonrafermuar ın geleceği yerleri iğneleyerek belirledim. Hiç teğel alma yok gayet pratik. 
 Fermuarı yerleştirdikten sonra arkaya dikdörtgen bir kumaş parçası kestim.

 Kumaş parçasını fermuarın arkasına yerleştirdim ve diktim.





 Sonra fermuarın diğer yarısını da diğer tarafa diktim






Bu foto  biraz ütüsüz ama idare edin . :)


Kemeri de geçirdikten sonra paça kısmını da bastırdım ve pantolonum giyilmeye hazır hale geldi.
Bu da diktiğim ilk pantolon, bunun boyu dğerine göe biraz daha kısa.
HEPİNİZE SEVGİLER.  :)

21 yorum:

  1. Eline sağlık canım, o fermuar zaten en zoru, artık gelsin yeni ciciler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle Nebihancim, Nasil karmasik geliyodu pantolon fermuari anlatamam. Hayatta dikemem saniyodum. Terzi bir arkadasim sagolsun cok pratik anlatti, ikinciye dikiverdim.
      Ooo dikilecek cok sey var da, dikmeye guc ve zaman lazim.
      Sevgiler cNm. 😉☺

      Sil
  2. Çok güzel durmuş pantolon eline sağlık, güzel günlerde giyim

    YanıtlaSil
  3. Cook tesekkur ederim Server Hanim. Begendiginize sevindim. ☺

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerden giyin,fermuar gerçekten de işin zor kısmı.Ağ kısmını oturturturken bayağı zorlanıyordum ben de seninki gördüğüm kadarıyla sorunsuz olmuş.
    B u arada daha önce de yazmıştım , senin blogla benimki arasında bir uyuşmazlık var .Kaç defa denedim ama bir türlü seni okuma listesinde ve takip ettiğim bloglarda eklemeyi başaramadım.Sadece Google plusa baktığımda görüyorum yayınlarını. o da denk gelirse anlamadım gitti ;)

    YanıtlaSil
  5. Canim , benim blogum girip bu siteye katilin (ya da takip edin ) sekmesine tikladin mi? Katildiginda direk senin okuma listene eklenirim. Guzel yorumun cok tesekkurler, kendi giydigim pantolonun kalibini cikardigim icin belki de sorun cikmadi, bilmiyorum sip diye oturdu. Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım neler yapmadım ki :) bizim blogların ten uyumu olmadı bir türlü
      :) Neyse güzel günlerde giyin pantolonunu.

      Sil
  6. Pınar hanım da ki görememe sorunu bende var , sadece Google plus ta goruyorum yayınlarını .Pantolonun harika olmuş , fermuar olayını da super yapmışsın , ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya anlayamadim sorun nerde? bir bilen varsa lutfen soylesin. Bazi kisiler bende de oyle oldu , kacirmis olup da sonradan tevafuk gordugum yayinlar oldu. Insallah duzelir.
      Ayrica yorumun icin cok tesekkur ediyorum Nilguncum. ☺

      Sil
  7. Pantalon hazır gibi olmuş çok güzel. Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Guzel yorumunuz icin cook esekkur ederim. :)

    YanıtlaSil
  9. Cok Cok guzel olmus.. gule gule giyin..

    YanıtlaSil
  10. şimdi sen anlatınca çok pratik göründü ben yapamam diye genelde fermuarı yandan dikiyorum. gerçekten çok muntazam ve güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handecim, Ben de çok korkuyodum o fermuardan ama bence bence ben yapabildiğime göre sen kesin kolayca yapabilirsin. Bence bir dene . :)

      Sil
  11. ellerine sağlık çok güzel olmuş..güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  12. Ooo İlknurcum fermuarlı pantolonuda diktikten sonra tamam artık dikemiycen bişiy yok bana göre, maşallah azimli arkadaşım benim...pantolon harika olmuş ne potluk var ne darlık kasma şip demiş oturmuş üzerine güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nehircim, bu güzel yorumlar başımı döndürüyor. Çok sağol canım. sevgiler. :)

      Sil
  13. Harika olmuş çok Zekiye poşetle çizim ;)). Peki bel kısmı o şekilde bırakmadın azıcık içe kıvırcık diktin mi yoksa bel kemerimi yaptın yapılır mı onu da bilmiyorum gerçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler, evet bel. Kemeriyle ilgili hic fotograf koymamisim kemer var, bildigin pantolon kemeri, onun fotosundan da ekleyim. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...