27 Aralık 2013 Cuma

salaş hırka / şal

Merhabalar!    Yapımı çok basit olan bu salaş hırkayı arkadaşımda görmüştüm ve çok hoşuma gitmişti.




 

 

 

 

 


       Kumaşı dikdörtgen şekilde kesiyoruz, sırtımızı ölçüp kol yerlerini ona göre belirliyoruz. İki de kol kestikmi biçme işini  tamamlanıyoruz. Kolları birleştirip kenar kısımlarına aynı renk ipten püsküllerini de taktık mı tamamdır. Ben alt etek ucunu dikersem kaba durur diye tığladım.
      Kumaşı simli triko  Bu kumaştan bir de tunik şeklinde kazak diktim. Fotoğraflamayı pek sevmiyorum çünkü sadece akşamları fırsatım oluyor o zaman da gece çekimi iyi çıkmıyor Bir fotoğraf makinesi almak şart oldu.

18 yorum:

  1. Çok pratik bir model ve bir o kadarda şık duruyor.Bende yelek olarak yapmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet aynen çok pratik. Sizin yeleği aradım bulamadım. Görmek isterdim. :)

      Sil
  2. Bloğa eklememistim, cok uzun zaman önce dikmistim blogum yokken.ama eklerim en kisa zamanda fikir olur isteyenlere:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu modeli çok seviyorum ben de, etek ucu konusunda hep tereddüt yaşıyordum bu kumaşlarda çok güzel düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim. Evet Nebihancım kenarları muntazam oldu, tavsiye ederim canım. Teşekkkür ederim.

      Sil
  4. Harika olmuş , güle güle giy, sevgiler :) , bu arada yorum yapabildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım , teşekkür ederim, Beğendiğine sevindim. Buradan yorum yapabilmene daha çok sevindim, telefondan girerken bazen sorun oluyor, galiba. Sevgiler. :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.Basit ve değişik bi model hem şal hem hırka hoşuma gitti.En üstteki fotoğrafta kapatıpta elini koyduğun yere iri bir düğme dikip ayrı bir hava verebilirsin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de oraya bir düğme dikmeyi düşünüyordum. İki şekilde de kullanılabilir.Yorumun için çok teşekkürler. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Çok hoş olmuş eline sağlık. Bu gün biraz vitrinlere baktım hep bunlardan var. Dikmek farz oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Türkan. Birşey itiraf edeceğim yaklaşık üç aydır yani dikişe başladığımdan beri vitrin gezmiyorum desem yalan olmaz, alışveriş yapma isteğim tamamen kayboldu gibi bişey, sadece ihtiyacım olan bir kaç parça bişey aldım. Bu durum geçici mi bilmiyorum ama böylesi çok daha iyi benim için geçmesini istemiyorum doğrusu. sevgiler.

      Sil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık benimde diktiklerimi görmek isterseniz bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. ben zaten sizi izliyordum ve beğeniyorum. :) sevgiler.

      Sil
  8. Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl diliyorum:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Necla Hanım. Hep beraber. Sevgiler

      Sil
  9. ellerine sağlık canım çok hoş olmuş :) yeni yılın kutlu olsun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım aslında yanıtı daha önce yazmama rağmen bugün kontrol ettiğimde yanıtlanmamış gördüm. bir sorun oldu demek ki. Tekrar teşekkürler yorum için ve yeni yıl dileğin için. :)

      Sil
  10. When someone writes an piece of writing he/she maintains the idea of a user in his/her brain that how
    a user can know it. So that's why this paragraph is amazing.
    Thanks!

    Also visit my page ... canada family law (http://www.google.Ca)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...