5 Ocak 2014 Pazar

Salaş kazağım ve yeni fotoğraf makinem/ shabby tunic sweater

Hayırlı akşamlar. bu akşam da sizlerle daha önceden diktiğim ancak fotoğraflar iyi çıkmadığı için bir türlü
 fotoğrafını çekmeyi çok istemediğim kazağımı ve yeni aldığım fotoğraf makinemi paylaşacağım.  :)  çok mutluyum artık fotoğraflar çok iyi çıkıyor..  inanın bu yüzden paylaşamadığım o kadar çok diktiğim ve yayınlamadığım parça varki. Artık paylaşırım İnşallah hepsini.  :)



 Kazağımı, daha önceden aldığım ve severek giydiğim kazağı k
atlayarak kumaşın üzerine koyup
kestım ve dikimi tamamladım.




Kumaşı daha önce yayınladığım buradaki şal hırkanın aynısı


Bu da yeni makinem. İnşallah memnun kalırız, ihtiyaç vardı, bu blog da bir an önce almaya vesile

 oldu. Daha iyileri sizlere olsun arkadaşlar, hepinize sevgiler.

11 yorum:

  1. Yorumunuz için çok teşekkürler Server Hanımcım . :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık...fotoğraf makinanızı da güzel günlerde kullanın hep güzellikleri çekin...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin inşallah hep güzel günlerde kullanırız, daha iyileri sizlerin olsun canım. :) sevgiler.

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın.kazak ta çok güzel olmuş yakışmış..

    YanıtlaSil
  4. Ya benden gene kaçmış bu yayın.Bayıldım çok güzel olmuş, ellerine sağlık.Fotoğraf makinesini de güle güle kullan.Ben de makinemi ilk aldığımda çok mutlu olmuştum.Selamlar , sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkur ederim Nilguncüm fotograflamak benim icin en zoruydu. Fotograflar net cikmiyordu, hallettim cok sukur.Simdi bir tane terzi mankeni almam lazim ama bedenime uygun olsun istiyorum. Bakalim arastiriyorum seninkinden memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan makineni. Mankeni kendi bedenine uydurmakla ilgili bir proje var kafamda... Yapacaktım vazgeçmiştim ama ben de ihtiyaç hissediyorum... Yapınca paylaşacağım

      Sil
    2. Cok trsekkur efiyorum Seda. Manken isini ben de hallettim sayilir. Cok super olmadi ama idare edrr. Srnin fikrini merak ettim. Sevgilrr. ;)

      Sil
  6. Kazak çok şık olmuş canım ellerine sağlık, çok beğendim.. fotoğraf makinende hayırlı olsun! :) bloğu olan herkese şart.. bir tane de benim almam lazım. :) her ikisini de hayırlı günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ediyorum Saadet Hanım Beğendiğinize sevindim, evet şart gerçekten, daha iyisi size olsun . Sevgiler. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...