24 Aralık 2013 Salı

peplum bluz

Merhabalar,  bu akşam da dün diktiğim peplum bluzumu göstermek istiyorum. Kumaşını alalı baya zaman  olmasına rağmen bir türlü bu kumaştan ne dikeceğime karar verememiştim, en sonunda peplum bluz dikmeye karar verdim. Aslında bu bluzun alt kısmı pileli idi ama ben volanlı yapmak istedim çünkü kumaş pileye uygun gibi gelmedi bana. Kumaş mat deri görünümlü biraz sert gibi olduğu için zaten .
ne yapacağıma bir türlü karar verememiştim. eh fena olmadı gibi ne dersiniz.


 Arkasını bu şekilde sarı metal fermuar kullandım. Aslında siyah fermuarım o an yoktu, sonra aklıma evde bulunan daha önceden çanta yaparsam kullanırım diye aldığım bu fermuarı bu bluzde kullanmak geldi. iyi oldu hem değerlenmiş oldu. Hepinize  sevgiler...   :)


8 yorum:

  1. Ben çok beğendim, kumaşın aslında düşündüğünden daha güzel hele fermuar detayı çok yakışmış eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar





    1. Canım beğenmene çok sevindim, evet bu kumaşa ancak bu olurdu . Güzel oldu bence de. Kumaşı çok ucuza aldımya galiba ondan. neyse canım tekrar çoook teşekkürler. Sevgiler.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş İlknur, dantel gibi duruyor kumaşı çok şık. güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  4. Beğendiğine çok sevindim Hande. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş fermuar arkada çok hoş duruyor.Blogunuzu yeni keşfettim benim de dikişe merakım oldukça fazla.Severek takip edicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim. :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...