29 Eylül 2014 Pazartesi

dıy Asimetrik Panço Kazak

Hepinize kocaman sevgilerimle söze başlayayım, Uzun zamandır dikişten uzaktım diyebilirim, Basitçe diktiğim bir iki parça hariç, Birisi bu parça . 
Yabancı bir sitede gördüğüm bu asimetrik, panço mu desem , kazak mı desem, hırka mı desem, :)  artık siz karar verin adına . Kesmesi dikmesi oldukça pratik. :) Pratik işler seven arkadaşlarlara şiddetle öneririm. 
Giymesi de çok rahat özellikle bu serin günlerde hırka niyetine ben çok sevdim. Bir arkadaşım da aynından istedi ona da dikeceğim kısmetse :)







                         Fotoğrafta görüldüğü üzere ; yklaşık 1,30 m kumaşı ikiye katlayıp, sadece bir tarafının omuz ve kolunu kesiyoruz.  Ben başka bir kazağımı üzerine koyarak kestim. Kol birleşik ayrı kesilmiyor.  İsteyen boyu uzun ya da kısa ayarlayabilir. Diğer yanda dikiş yok. Sadece kumaş kenarlarını ve kol ağzını kıvırıp çift iğneyle geçtim.

  Şu sıralar aslında biraz farklı bir hobi edindim. Çiçek ve keçelerle uğraşıyorum. 

  

Bakalım neler olacak    İnstagram adresim  http://instagram.com/ilkygmur 

Hoşça ve mutlu kalın. :)

18 yorum:

  1. Panço kazağınız çok güzel olmuş,hemde çok pratik güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülay Hanım :) sevgiler :)

      Sil
  2. Çok merak etmeye başlamıştım seni. Panço harika aklımın bir köşesine yazdım. Ama esas çiçekleri merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum, buralardayım aslında ancak dikişe vakit az kalıyor oğlanın okulu malum. :) tavsiye ederim pançoyu . :)

      Sil
  3. panço çok güzel olmuş, aa şu yaptığınız mor çiçek de aynı benim yaptığım gibi, keçelerle uğraşmak çok zevkli bence bi başlayan bi daha zor bırakır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Neva nur evet sizi takip ediyorum işlerinizi çok beğeniyorum. keçeler çok zevkli çiçek olayını da sevdim ama çeşitlendireceğim biraz. :9 Ayrıca pançoyu beğendiğinze sevindim. :)

      Sil
  4. ilginç bir model, sevdim... :)

    YanıtlaSil
  5. Panço son derece modern olmuş,ve aynı zamanda pratik ve tam da sonbaharlık,iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu, oldukça pratik ve mevsime uygun. Teşekkürler canım sevgiler :)

      Sil
  6. Coookkkk begendimmmm, hemen yarin dikecegim trikodan. Tamamen begeniyle alakali, kiskanclikla alakasi yok yani.:)))) Sahane ve pratik fikirlerle hep gel, yine gel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alah iyiligini versin: )) Ne guzel bi yorum oyle :) Ben de cok sevindin dikecegine :) gormek de isterim , İnsallah tabiki ogrendiklerimi paylasmayi ve paylasilmasi beni cok mutlu ediyor . Sevgiler :)

      Sil
  7. Çok iyi fikirmiş gerçekten,çok da şık olmuş canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canim :) daha uzun tunik gibi de dikilebilir aslinda :) insan degisik biseyler ariyor degil mi ? Dikiste ilerledikce hersey birbirinin ayni gibi geliyor bir sure sonra sanki :) sevgiler canim :)

      Sil
  8. çoook beğendim, güle güle iyi günlerde giy :)))
    ben de gördüğüm beğendiğim herşeyi yapmak istiyorum ama o keçelere dokunamıyorum bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Keçelere dokunmaya alışırsınız belki üstüne gidin. :) sevgiler

      Sil
  9. Cok hos canim pancon cokta yakismis gule gule giy :) Sonunda sende el atmisin keceye ve guzel bir baslangic olmus. Cicekler harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım , çok teşekkür ediyorum :) evet keçe gibi bu çiçekler gibi küçük ve sevimli işlirli uğraşmayı seviyorum :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...