30 Mayıs 2014 Cuma

gömlek dikiyorum. :)

        Merhabalar, herkese hayırlı güzel günler dileyerek sözlerime başlamak istiyorum. :)
    Gözümü kararttım ve bir gömlek daha dikmeye koyuldum. Evde bulunan bir kumaşı bu konuda denemek istedim ,  aslında bir daha önü patlı gömlek dikmeye tövbe etmiştim ancak gözümü gömlek dikme isteği bürümüşken korkularımla yüzleşmek istedim. Hem ne olacak en kötü ihtimal kumaşım ziyan olurdu, bu konuda da  kendimi biraz olsun geliştirmek isteyince başladım kesmeye ve dikmeye. Sonunda bu akşam bitti sayılır . Bir ütüsü bir de düğmeleri kaldı. İşte şaheserim.ta ta taaam. :)







Tamam  tamam size hak veriyorum  çok süper değil ancak bana göre iyi iş çıkardım diye düşünüyorum. :) kendime haksızlık etmeyeyim şimdi. Hemde bir ilik açtım , bir ilik açtım , bence mükemmel. :)



Tabi telefonla ve akşamüstü çekince böyle kalitesiz görüntü ortaya çıkmasına bakmayın. En iyisi ben en yakın zamanda gömleği giyinip dışarı çekimi yapayım, hem düğmelerini alıp dikmiş olurum onları da göstermiş olurum.
Neyse arkadaşlar bu günlük bu kadar yeter , daha sonra  gömleğimle ve diğer diktiklerimlerimle birlikte olmak dileğiyle  ,   hepinize kocaman  sevgiler.  :)  

1 yorum:

  1. Şifona ilik :) Çok iyi bir iş çıkarmışsın :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...