8 Ekim 2013 Salı

sonunda pufy bebek yorganını bitirdim. oleeey.











Resim yazısı ekle




15 yorum:

  1. araya giren alakasız fotoğrafları şimdilik bir türlü silemedim, ancak eminim onu da yakında öğreneceğim. :(

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun blogunuz biraz kurcaladıkça ne kadar kolay olduğunu görebilirsniz.
    ayrıca blog hazırlama videoları da mevcut.
    Battaniye hepsinden güzel olmuş birde salaş hırkayı diktiğinizden bahsetmişsiniz görmek isterim..

    Not: Kelime doğrulamayı ayarlardan kaldırın ve izleyici gadgeti eklerseniz takip etme olanağımız olur.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim Zeynep Hanım. evet karıştırdıkça gelişiyor. o dediğinizi yapmaya çalışayım bakalım. :)

    Hırkayı fotoğraflar fotoğraflamaz atacağım sizin için. ilginize çok teşekkrler.

    YanıtlaSil
  4. harika duruyo benim kızlarada düşünsem iyi olur

    YanıtlaSil
  5. Evet Server Hanım, böyle işleri yapmayı seviyorsanız sonuç harika oluyor ancak bir o kadar da emek isteyen bir iş. Bu ilk yayınımdı o yüzden baya karışık fotoğraflar. sormak istediğiniz bir şey olursa zevkle anlatırım. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzu baştan sona gezdim. Çok güzel işler çıkarmışsınız ortaya, hepsini çok beğendim. İzlemeye almak istiyorum ancak zaten 300 kişiyi izliyormuşum, kabul etmiyor:( Bir ara hareketsiz eski blogları izlediklerim arasından çıkarabilirsem sizi eklemek isterim. Ben de beklerim. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim Nurten Hanim , guzel yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum. Ben sizi takip ediyorum, sizin de beni takip etmeniz beni mutlu eder. Sevgiler.😀
      😃

      Sil
  7. Çok zor bişey bu ama harika olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Vaaaayyy müthiş olmuş,bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Diktiginz şeyler kaca kac hanfendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iletişim için ilk.yagmur1980@gmail.com dan yazınız lütfen. Teşekkürler :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...